Ai întrebări?
Factura se emite în momentul în care marfa este livrată către dvs. și se trimite automat pe adresa dvs. de e-mail.
Unele produse sunt de mari dimensiuni și, de cele mai multe ori fragile. Ele necesită condiții speciale de transport, atenție în manipulare, un anumit tip de ambalare. De cele mai multe ori aceste condiții nu pot fi îndeplinite de firmele de curierat sau pot fi asigurate cu costuri care uneori depășesc valoarea mărfii transportate. Pentru a vă oferi cele mai bune condiții, respectiv o marfă de calitate, transportată adecvat, la costuri mici, Damistal și-a construit propria flotă de transport, cu care transportă oriunde în țară. Este posibil ca termenele de livrare să depășească 4 zile.
În cazul în care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfă neconformă, aceasta va fi înlocuită de către Damistal, în condițiile în care constatați și anunțați la livrare neconformitatea ei.
Dvs. aveți obligația de verificare a mărfii la livrare.
Dacă produsele au fost deteriorate după livrare, produsele nu mai pot fi returnate decat în condiții de excepție, în măsura în care Damistal constată că le poate repune în vânzare.
Politica firmei este însă de a vinde doar produse noi și conforme, nu are o politică de vânzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorată după livrare.
În cazul în care doriți să solicitați returul unui produs, vă rugăm să utilizați formularul de retur produs.
Damistal nu asigură servicii de instalare sau montaj, însă la cererea dvs. vă putem recomanda firme de instalații partenere care vă pot monta aparatele achiziționate din magazinele noastre. Detaliile privind costul serviciului de instalare sau montaj, precum și alte detalii legate de acestea, se discută direct cu instalatorul.
Dacă lipsește un produs din comandă pentru care ai plătit, ne poți contacta folosind formularul de contact din secțiunea formulare. Vom verifică cu atenție tot procesul de împachetare pe camerele de supraveghere. În cazul în care a fost făcută o greșeală, vă vom trimite produsele lipsă cât mai rapid.
Produsele oferite de către noi sunt originale și de cea mai bună calitate. Primim toate produsele direct de la producători sau de la distribuitorii oficiali.
Anulările sunt posibile în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct.