Am nevoie de service?

package

Cum trimit?

În cazul în care doriți să trimiteți produsul la Damistal pentru a fi redirecționat către service vă rugăm să urmați cu strictețe pașii de mai jos:

  • Completează formularul de service aici: Formular de service
  • Va rugăm să pregătiți produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curățat înainte de trimitere. Orice produs trimis trebuie să fie bine ambalat (recomandăm în cutie de carton) pentru a putea fi transportat în siguranță la noi. În cazul în care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, vor fi refuzate la service. În cazul în care produsul nu este bine ambalat, firma de curierat nu își asumă răspunderea pentru transport!
  • Contactează serviciul clienți la nr. telefon 0753 206 629. După confirmarea telefonică cu un consultant te rugăm să aștepți 2-3 zile pentru ridicarea produsului de către curier.

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (număr serial), împreună cu accesoriile aferente și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

question sign

Ce trimit?

Cum se soluționează problema în service?

support

Reparare

replacement

Înlocuire

clock

Cât timp stă în service?

Soluționarea garanției se face în maximum 15 zile calendaristice.

calendar

Perioada de garanție

Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factură fiscală.

cargo truck

Transportul

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției este suportată de către SC ELESAN SERV-COM SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Sameday. Orice altă metodă de transport este suportată de către expeditor. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (număr serial), împreună cu accesoriile aferente și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe un document separat (notă de intrare/ieșire), iar acestea se păstrează împreună cu certificatul de garanție existent. Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Produsele ieșite din perioada de garanție sau cele care nu se încadrează în termenii și condițiile generale de acordare a garanției nu intră sub incidența celor 15 zile de soluționare, termenul fiind de minim 30 zile de la dată intrării în service.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

service

După service

paper

Produse fără garanție

Nu fac obiectul garanției produsele care:

  • prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
  • au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate
  • sunt utilizate în condiții neadecvate – tensiuni de alimentare necorespunzătoare, manipulare incorectă, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.
  • s-au efectuat setări și instalări incorecte
  • prezintă surse defecte – condensatori sparți
  • prezintă pătrundere de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor
  • prezintă intervenția mecanică sau plastică asupra produselor
  • au fost conectate sau deconectate în timpul funcționarii echipamentelor
  • în timpul instalării s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale precum și instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate

În cazul în care produsul/produsele trimis/trimise în garanție este unul funcțional și solicitarea nu este justificată, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.