Mufa rapida ce se utilizeaza pentru
– teava trasa din otel
– teava sudata din otel
– teava din PE
– teava reticulata PEXa SDR11
114,00 lei TVA inclus
2 in stock
2 in stock
comandă până în ora 12:00 pentru a beneficia de acest lucru.
via PayU. Punem securitatea datelor tale pe primul loc.
oferim garanție și service echipamentelor tale achiziționate de la noi și nu numai.
Weight | 0,5 kg |
---|---|
Dimensions | 5 × 5 × 5 cm |
Livrare prin curier rapid
Se face numai pe teritoriul Romaniei, contra cost, cu ajutorul serviciului de curierat rapid, in 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, cu livrarea coletului la adresa dorita de dumneavoastra. Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.
Livrarea prin Sameday se face de Luni pana Vineri, intre orele 9 – 18, si Sambata, intre orele 9 – 14.
Livrare prin flota proprie
Pentru comenzile voluminoase fizic livrarea se va efectua cu AUTO COMPANIEI Damistal pe teritoriul Romaniei.
Dupa confirmarea telefonica a comenzii de catre un agent de vanzari, timpul estimat livrarii va fi intre 2-7 zile calendaristice.
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.
Ridicarea de la punctul de lucru
Produsele se pot ridica de la punctele noastre de lucru din Barlad, Husi sau Vaslui, numai dupa confirmarea comenzii de catre un agent de vanzari.
Dreptul la retur
Consumatorul informeaza SC ELESAN SERV-COM SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin urmatorul formular de retur :
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Procesul de retur
Obligații Damistal
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata.
Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligațiile consumatorului
Produsele sunt inmanate SC ELESAN SERV-COM SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse fără drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Cazuri Retur produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Solicitarile de retur se notifica completant formularul de retur aici in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
SC ELESAN SERV-COM SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare, nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de SC ELESAN SERV-COM SRL.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Aceasta modalitate se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si juridice care doresc sa achite numerar la ridicarea produselor din sediul nostru.
Odata ce produsele au ajuns la tine, le poti plati numerar direct la curier.
Poti plati contravaloarea produselor la sediul nostru cu card de credit/debit emis sub sigla Visa sau Mastercard.
Poti plati contravaloarea produselor la livrare cu card de credit/debit emis sub sigla Visa sau Mastercard.
Poti plati contravaloarea produselor online direct pe site cu card de credit/debit emis sub sigla Visa sau Mastercard. Procesator de plati PayU. Tranzactiile sunt procesate in sistem 3D Secure.
Cum pocedezi pentru a plati cu cardul in rate:
Plata cu cardul de cumparaturi se face exclusiv online, acest serviciu fiind pus la dispozitia dvs. in urma parteneriatului dintre Damistal si procesatorul de plati.
Tanzactiile PayU sunt procesate 3D secure.
Dupa plasarea comenzii, vei primi pe adresa de e-mail factura proforma in baza careia poti efectua plata intr-unul din conturile noastre.
Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea platii in contul Damistal.
Mufa rapida ce se utilizeaza pentru
– teava trasa din otel
– teava sudata din otel
– teava din PE
– teava reticulata PEXa SDR11
Nu ai cont?
Creeaza cont
Reviews
Sterge filtreThere are no reviews yet.